صنایع بسته بندی مسائلی

ماشین سازی مسائلی سازنده انواع دستگاه های بسته بندی

صنایع بسته بندی مسائلی

ماشین سازی مسائلی سازنده انواع دستگاه های بسته بندی

دستگاه بسته بندی ویفر شکلاتی

دستگاه بسته بندی ویفر شکلاتی از جدیدترین و به روز ترین دستگاه های بسته بندی ماشین سازی مسائلی می باشد که توانایی بسته بندی جدیدترین سبک های بسته بندی را دارد و دارای حافظه جهت ذخیره سازی کلیه پارامترهای چند محصول بسته بندی می باشد.این دستگاه دارای سیستم شمارنده جهت بررسی و شمارش هر شیفت کاری می باشد.

دستگاه بسته بندی نان بروتشن

دستگاه بسته بندی نان بروتشن ماشین سازی مسائلی جهت بسته بندی انواع نان از قبیل نان فانتزی ، نان گاتا ، نان لواش ، نان باگت ، نان شیرمال و... مناسب می باشد و دارای حافظه جهت ذخیره سازی کلیه پارامترهای چند محصول بسته بندی می بااشد. این دستگاه بسته بندی در برابر آب و باران مقاوم می باشد و دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نمی شود و دارای اپراتوری بسیار آسانی است و در محیط های صنعتی و نیمه صنعتی قابل استفاده می باشد.

دستگاه بسته بندی باسلوق

دستگاه بسته بندی باسلوق ماشین سازی مسائلی قابلیت نصب سلفون تا عرض 25 سانتی متر را دارد وجهت بسته بندی انواع محصولات کوچک از قبیل شکلات ، گز ، خرما و... مناسب می باشد و دارای حافظه جهت ذخیره سازی کلیه پارامترهای چند محصول بسته بندی می باشد این دستگاه بسته بندی دارای سیستم خطایاب و آلارم جهت بروز هرگونه ایراد برقی و مکانیکی می باشد.

دستگاه بسته بندی نبات چوبی

ماشین سازی مسائلی سازنده دستگاه بسته بندی نبات چوبی با بالاترین کیفیت می باشد این دستگاه دارای اپراتوری بسیار آسانی می باشد به طوریکه حتی افراد مبتدی با آموزش یک ساعته قادر به کار کردن با این دستگاه می باشد. این دستگاه بسته بندی دارای سیستم PLC قوی و صفحه نمایش لمسی می باشد و در سه مدل مکانیکی ، مکانیکی با چشم فتوسل و PLC دار طبق سفارش مشتری طراحی می گردد.

دستگاه بسته بندی نبات

دستگاه بسته بندی نبات که توسط صنایع ماشین سازی مسائلی طراحی و تولید شده است دارای حافظه جهت ذخیره سازی کلیه پارامترهای چند محصول بسته بندی می باشد و دارای انعطاف پذیری لازم جهت بسته بندی انواع محصولات می باشد از دیگر مزیت های این دستگاه بسته بندی داشتن PLC و صفحه نمایش لمسی جهت تنظیم و کنترل دستگاه می باشد و این دستگاه اپراتوری بسیار آسانی  دارد.

دستگاه بسته بندی لواشک پذیرایی

دستگاه بسته بندی لواشک پذیرایی مناسب جهت بسته بندی پوره های تغلیظ شده انواع میوه جات یا خلال میوه یا خمیر از قبیل زردآلو ،سیب ، آلوچه و... مناسب می باشد. این دستگاه مستقیما بر روی فیلم قرار می گیرد. از این رو بسیار بهداشتی عمل می نماید. دستگاه بسته بندی بالشی به صورت مستقیم در قسمت جلوی تغذیه نصب می گردد. این دستگاه بسته بندی ماشین سازی مسائلی قادر به بسته بندی محصولات در ابعاد مختلف می باشد.

دستگاه بسته بندی خرما

دستگاه بسته بندی خرما هم می تواند به صورت دانه ای و هم به صورت تعدادی بسته بندی شود.این دستگاه ماشین سازی مسائلی جهت بسته بندی انواع محصولات کوچک از قبیل شکلات ، گز ، مسقطی ، باسلوق ، قند حبه و... مناسب می باشد و قابلیت نصب سلفون تا عرض 25 سانتی متر را دارد و سرعت بسته بندی این دستگاه بسته بندی 250 بسته در دقیقه می باشد و قابلیت تنظیم و تغییر سلفون و سرعت بسته بندی بدون هرگونه تغییر مکانیکی امکان پذیر می باشد.

دستگاه بسته بندی شکلات

بسته بندی شکلات باید به گونه ای باشد که باعث چسبندگی شکلات به بسته نگردد و باعث جذب اعتماد مشتری گردد لذا به یک دستگاه بسته بندی شکلات مناسب و با کیفیت نیاز می باشد که ماشین سازی مسائلی آن را طراحی و تولید کرده است. مزایای این دستگاه بسته بندی : دارای نوار نقاله جهت انتقال محصول ، قابلیت اتصال به انواع فیدرهای 90 درجه و فیدرهای خطی ، دارای PLC هوشمند و تاچ اسکرین، دارای حافظه ، اپراتوری آسان و...

دستگاه بسته بندی مواد غذایی

دستگاه بسته بندی مواد غذایی باید به گونه ای باشد که از فاسد شدن و یا خراب شدن محصولات جلوگیری به عمل آورد و باعث افزایش مدت ماندگاری مواد غذایی گردد. این دستگاه بسته بندی که توسط ماشین سازی مسائلی طراحی و ساخته شده است محصولات را با کمترین ضایعات از محصول و سلفون بسته بندی می کند و دارای سیستم خطایاب و آلارم جهت بروز هرگونه ایراد برقی و مکانیکی می باشد.

دستگاه بسته بندی پیلوپک افقی

دستگاه بسته بندی پیلوپک افقی قابلیت بسته بندی انواع محصولات و قطعات به صورت تک عددی و دو سر پرس را دارد این دستگاه که توسط ماشین سازی مسائلی طراحی و ساخته شده است دارای حافظه جهت ذخیره سازی کلیه پارامترهای چند محصول بسته بندی می باشد و از دیگر مزیت های این دستگاه این است که سیستم شمارنده ای جهت بررسی و شمارش هر شیفت کاری می باشد و همچنین دارای سیستم خطایاب و آلارم جهت بروز هرگونه ایراد برقی و مکانیکی می باشد.

دستگاه بسته بندی

دستگاه بسته بندی مناسب و با کیفیت از مهم ترین ارکان فرآیند بسته بندی می باشد چرا که با بسته بندی صحیح و مناسب از خراب شدن و یا فاسد شدن محصول و یا آسیب دیدن آن در هنگام نقل و انتقال و یا توزیع و جابه جایی جلوگیری به عمل می آورد دستگاه بسته بندی افقی از پر فروش ترین این ماشین آلات می باشد که جهت بسته بندی انواع محصولات و قطعات تک عددی مانند نان ، کیک و کلوچه ، همبرگر ، لواشک و.... مناسب می باشد.ماشین سازی مسائلی بزرگترین سازنده دستگاه های بسته بندی می باشد.