صنایع بسته بندی مسائلی

صنایع بسته بندی مسائلی

ماشین سازی مسائلی سازنده انواع دستگاه های بسته بندی
صنایع بسته بندی مسائلی

صنایع بسته بندی مسائلی

ماشین سازی مسائلی سازنده انواع دستگاه های بسته بندی

دستگاه بسته بندی لولا و دستگیره

ماشین سازی مسائلی با بیش از سه دهه فعالیت در زمینه طراحی و تولید انواع ماشین آلات بسته بندی افقی فعالیت داشته و با بهره گیری از بالاترین دانش و تکنولوژی روز اقدام به ساخت انواع ماشین آلات پیلوپک با بالاترین دانش و تکنولوژی روز کرده است .بسته بندی انواع قطعات همچون دستگاه بسته بندی لولا و دستگیره یکی از دستگاه های ساخته شده توسط این ماشین سازی می باشد.

دستگاه بسته بندی ساقه عروس

ماشین سازی مسائلی  طراح و سازنده انواع  ماشین آلات بسته بندی افقی جهت بسته بندی انواع محصولات پیلوپک  همچون دستگاه بسته بندی ساقه عروس ، شکلات ، گز ، کانفت و ... می باشد. این دستگاه ها بسته بندی را به صورت پیلوپک و دو سر پرس انجام داده و قابلیت ذخیره پارامترهای چند محصول مختلف جهت بسته بندی را دارد.


دستگاه بسته بندی قاشق و چنگال

ماشین سازی مسائلی اولین و بزرگترین طراح و تولید کننده ماشین آلات بسته بندی افقی پیلوپک می باشد . که قابلیت بسته بندی انواع محصولات به صورت پیلوپک و تک عددی را دارد. این ماشین سازی با بهره گیری از بالاترین دانش و تکنولوژی روز اقدام به ساخت انواع ماشین آلات بسته بندی افقی نموده است.دستگاه بسته بندی قاشق و چنگال  یکی از دستگاه های ساخته شده توسط این ماشین سازی می باشد.


دستگاه بسته بندی سفره یکبار مصرف

ماشین سازی مسائلی بزرگترین طراح و تولید کننده ماشین آلات بسته بندی افقی به صورت پیلوپک می باشد . این دستگاه ها قابلیت ذخیره پارامترهای چند محصول مختلف جهت بسته بندی را دارد. ماشین سازی مسائلی با بیش از سی سال سابقه پیشرو در زمینه طراحی و تولید ماشین آلات بسته بندی می باشد.دستگاه بسته بندی سفره یکبار مصرف از تولیدات این ماشین سازی می باشد.

دستگاه بسته بندی دستکش

دستگاه بسته بندی دستکش قابلیت بسته بندی انواع دستکش ها از قبیل دستکش کار ، دستکش لاتکس ، دستکش یکبار مصرف ، دستکش جراحی و... را دارد این دستگاه دارای سیستم شمارنده می باشد که آمار دقیق بسته های بسته بندی شده در هر شیفت را اعلام می کند و همچنین سیستم خطایاب و کد خطایاب دارد که اپراتور را در صورت بروز هرنوع ایراد برقی و  مکانیکی با خبر می سازد.

دستگاه بسته بندی دستمال جیبی

دستگاه بسته بندی دستمال جیبی حافظه ای جهت ذخیره سازی کلیه پارامترهای چند محصول بسته بندی دارد و همچنین دارای سیستم شمارنده جهت بررسی و شمارش هر شیفت کاری می باشد این دستگاه بسته بندی ماشین سازی مسائلی اپراتوری بسیار آسانی دارد و جهت مصرف برق نیز بهینه شده است و از استیل ضد زنگ ساخته شده است که مانع از زنگ زدگی و پوسیدگی دستگاه در برابر باران می گردد.

دستگاه بسته بندی قطعات صنعتی

دستگاه بسته بندی قطعات صنعتی قابلیت بسته بندی انواع قطعات در ابعاد کوچک ، متوسط و بزرگ را به صورت تک عددی و دو سر پرس دارا می باشد این دستگاه  توسط ماشین سازی مسائلی اصفهان با پیشرفته ترین امکانات طراحی و تولید می گردد. این دستگاه دارای سیستم خطایاب و آلارم جهت بروز هر نوع ایراد برقی و مکانیکی می باشد و همچنین اپراتوری بسیار آسانی دارد.