صنایع بسته بندی مسائلی

صنایع بسته بندی مسائلی

ماشین سازی مسائلی سازنده انواع دستگاه های بسته بندی
صنایع بسته بندی مسائلی

صنایع بسته بندی مسائلی

ماشین سازی مسائلی سازنده انواع دستگاه های بسته بندی

دستگاه بسته بندی تنباکو

ماشین سازی مسائلی سازنده انواع دستگاه های بسته بندی افقی  جهت بسته بندی انواع محصولات و دخانیات همچون توتون، دستگاه بسته بندی تنباکو، و ... می باشد . این دستگاه ها قابلیت بسته بندی تنباکو به وزن های 50 و 250 گرمی را دارد. این دستگاه ها با بهره گیری از بالاترین دانش و تکنولوژی رو ز اقدام به ساخت انواع ماشین آلات نموده و بسته بندی را بالاترین کیفیت و سرعت انجام می دهد.

 

دستگاه بسته بندی اشترودل

ماشین سازی مسائلی سازنده انواع دستگاه های بسته بندی افقی جهت بسته بندی انواع مواد غذایی به صورت پیلوپک می باشد.این ماشین سازی با بیش از سی سال سابقه در زمینه طراحی و تولید ماشین آلات بسته بندی افقی فعالیت دارد.دستگاه بسته بندی اشترودل یکی از دستگاه های ساخته شده توسط این ماشین سازی می باشد .که بسته بندی را با بالاترین سرعت و کیفیت و بسیار بهداشتی انجام می هد.

دستگاه بسته بندی اپلیکاتور

ماشین سازی مسائلی سازنده انواع دستگاه های بسته بندی افقی جهت انواع مواد غذایی و بهداشتی همچون دستگاه بسته بندی سرنگ ، دستگاه بسته بندی اپلیکاتور، باند و ... می باشد. این دستگاه ها بسته بندی را با بهترین کیفیت و سرعت و بسیار بهداشتی بسته بندی می کند . این ماشین سازی با بیش از سی سال سابقه از بزرگترین شرکت های سازنده و طراح ماشین آلات بسته بندی افقی می باشد.

دستگاه بسته بندی باگت

دستگاه بسته بندی نان باگت یکی از دستگاه های ساخته شده توسط ماشین سازی مسائلی می باشد.این دستگاه ها قابلیت بسته بندی محصول با بالاترین سرعت و دقت را دارد . این دستگاه ها قابلیت ذخیره پارامترهای چند محصول مختلف جهت بسته بندی را دارد.ماشین سازی مسائلی با بیش از سی سال سابقه از بزرگترین کشورهای سازنده ماشین آلات بسته بندی افقی و پیلوپک می باشد.

دستگاه بسته بندی نان مک دونالد

ماشین سازی مسائلی سازنده انواع دستگاه های بسته بندی افقی جهت بسته بندی انواع نان همچون دستگاه بسته بندی نان مک دونالد و ... می باشد . این ماشین سازی با بیش از سی سال سابقه در زمینه طراحی و تولید ماشین آلات بسته بندی افقی فعالیت دارد . این دستگاه ها قابلیت ذخیره پارامترهای چند محصول مختلف جهت بسته بندی را دارد.

دستگاه بسته بندی نان لواش رستورانی

ماشین سازی مسائلی سازنده انواع دستگاه های بسته بندی نان ، از جمله دستگاه بسته بندی نان لواش رستورانی ، نان سنگک، نان جو، نان مک دونالد و ... می باشد . این دستگاه ها قابلیت ذخیره پارامترهای چند محصول مختلف جهت بسته بندی را دارد. این دستگاه ها بسته بندی را به بهترین  نحو و بالاترین سرعت و کمترین میزان ضایعات در محصول و سلفون انجام می دهد.


دستگاه بسته بندی کباب لقمه

ماشین سازی مسائلی سازنده انواع دستگاه های بسته بندی افقی جهت بسته بندی انواع مواد غذایی آماده و نیمه آماده  می باشد.دستگاه بسته بندی کباب لقمه یکی از دستگاه های ساخته شده توسط این ماشین سازی می باشد.این ماشین سازی با بیش از سی سال سابقه پیشرو در این زمینه می باشد. این دستگاه ها قابلیت ذخیره پارامترهای چند محصول مختلف جهت بسته بندی را دارد.

دستگاه بسته بندی کیک خانگی

ماشین سازی مسائلی سازنده انواع دستگاه های بسته بندی افقی جهت بسته بندی انواع محصولات تک عددی همچون دستگاه بسته بندی کیک خانگی ، کلوچه ، شکلات ، گز و ... می باشد. این دستگاه ها قابلیت ذخیره پارامترهای چند محصول مختلف جهت بسته بندی را دارد. ماشین سازی مسائلی با بیش از سی سال سابقه پیشرو در زمینه طراحی و تولید این ماشین آلات بسته بندی می باشد.

دستگاه بسته بندی شوکورول

دستگاه بسته بندی شوکورول یکی از دستگاه های ساخته شده توسط ماشین سازی مسائلی می باشد. این ماشین سازی با بیش از سی سال سابقه در زمینه طراحی و تولید انواع ماشین آلات بسته بندی افقی فعالیت داشته و پیشرو در این زمینه می باشد.این دستگاه ها قابلیت ذخیره پارامترهای چند محصول مختلف را جهت بسته بندی دارد.

دستگاه بسته بندی کلوچه سنتی

ماشین سازی مسائلی سازنده  انواع دستگاه های بسته بندی افقی جهت بسته بئدی انواع محصولات و مواد غذایی می باشد . این دستگاه ها بسته بندی را به بهترین نحو و بالاترین سرعت و کیفیت انجام داده وقابلیت ذخیره پارامترهای چند محصول مختلف جهت بسته بندی را دارد.دستگاه بسته بندی کلوچه سنتی ، دستگاه بسته بندی انواع بیسکوئیت ، دستگاه بسته بندی شکلات و ... از جمله دستگاه های بسته بندی این شرکت می باشد.

دستگاه بسته بندی کراکر

ماشین سازی مسائلی سازنده انواع دستگاه های بسته بندی افقی جهت ساخت و طراحی انواع دستگاه های بسته بندی افقی می باشد . این ماشین سازی با بیش از سی سال سابقه در این زمینه فعالیت دارد. دستگاه بسته بندی کراکر یکی از این دستگاه ها می باشد .این دستگاه ها قابلیت ذخیره پارامترهای چند محصول مختلف جهت بسته بندی را دارد.